onsdag 12 maj 2010

Plan B

För allas oro över mitt velande ska jag nu lugna er med att berätta att de finns en plan B inför hösten...eller jag ska nog börja redan nu!! Då jag fått mitt HP resultat, inser att eftersom de inte räckte förra gången, så kommer det inte att göra de denna gången heller! Resultatet är inget jag tänker dela med mig med utav till resten av världen, så nu vet ni det!! (de är en stor punkt här....)
Plan B är att börja läsa till Usk (undersköterska) antingen distans eller på heltid, de har jag inte bestämmt än!! Sen har jag hittat en utb som heter, Barnundersköterska för vård av sjuka barn och nyfödda. Det är en 1 årig distans utb som lanstinget i kronoberg fixar...De låter väl bra?? Tänker ju söka SSK undertiden oxå såklart, tänker inte ge upp!!
http://www.studentum.se/Barnunderskoeterska_foer_vaard_av_sjuka_barn_och_nyfoedda_KY_37680.htm

En länk om ni vill läsa om de!!
pöss

Inga kommentarer: