tisdag 25 maj 2010

.........

Jaha...Livet de rullar på och jag inser ju att inget kul händer!!!
De roligaste jag gjort de senaste är att jag FYNDAT en skänk på röda korset i Kba, 250 kr kostade den..visste inte riktig vart den skulle stå men de va ju ett så bra pris och förvaring behövs verkligen i mitt hem så jag slog till!! Skänken blev stående i Hallen så idag (trots förkylning) drog jag in den i vardagsrummet!! Meningen är ju att den ska målas vit och slipas till lite med,,,ja de får bli en annan dag!! nu är den på plats och jag blev rätt nöj, även om den inte är målad faktiskt Har en mobil bild som jag skickar över sedan!!
I helgen har sonen vunnit sin första fotbolls match, och de mot Onsala. Killarna segrade med 7-2, härliga siffror!!
Vi har haft utvsamtal med, eller rättare sagt om våra barn. Det visade ju sig vara toppen!! Nea är en avbild av oss till sättet, inga problem att sätta tummen på vem som skapat vilken sida hos henne ;)...Gustav ligger bakom många kan man säga!! som det där med -två tååner ;) som han tydligen sa när han va liten!! precis sån är hon. Antingen gald eller sketasur, inget där emellan!!
Lucas min prins, sköter sig fin fint i skolan, inga problem!! Jäkligt skönt att höra!! Har vi tur kommer detta hålla i sig hela tiden, och vi kommer få en veterinär i huset. Tror att de jobbet hade passat Lucas perfekt!!
Sitter just nu nere på jobbet i frillesås och är väldigt trött...märks ju att man inte är riktigt 100 i kroppen och jag borde kanske inte ha grejat exakt hela dan hemma idag. Klar jag har ju tittat lite på tv, druckit kaffe och byggt lego med sonen! så riktig hela dan har jag inte städat, nu ljög jag!! Vi har ju även varit på vernissage i Lucas skola. Dom hade utställning på allt dom jobbat me den senaste tiden, dom är så duktiga allihopa!!
Nä som sagt..nu blir de ett avsnitt av lyxfällan tror jag!!
Puss & go natt!!!!!

Inga kommentarer: