fredag 7 maj 2010

mizz i nazzen....

Ja då sitter man här och bara längtar efter att få komma hem!!
Jobbar natten på ett litet ställe här i Åsa..Uselt på tv:n, så den har jag stängt av, inget ljud på datorn..ja, vad gör man? -UGGLAR.
Snart har jag tryckt i mig 1 annanas, 1 mango och en liten melon!! tjohooooo...truddeloo!!!
Nä om jag skulle gå och torka ut kylen nu, eller kanske läsa min bok jag har med mig!
Fan va tråkigt...dagens roligaste va nog muppdansen jag va på innan i dag, där träffade jag lillaC. De va mysigt..Hinner man inte "privat" får man göra det på arbetstid ;)
Jo jag har fått döda en stor spindel här ikväll...fanns ingen att få hjälp ifrån så jag fick snabbt som attans trampa på den och sparka iväg den, snusk va jag hatar spindlar!!
Nä nu får jag resa på rumpan....inte för jag vet va jag ska gör men...sitta ner mer går inte!! har nu kikat in hemnet, facebook, studera, vhs och gud vet va!! jo nu kom jag på en sak till jag skulle kolla! pyss o natti för dig som får sova!!

Inga kommentarer: