onsdag 26 maj 2010

HJÄLP


Va tror ni, kan man ha den såhär? Gustav tycker att den är förstor, och att den inte kan stå emot en vägg när den har så mycket överhäng på sidorna. Kan ju hålla me lite. Fast nu är det ju så att vi inte har så långa väggar här hemma. De jag kan störa mig på är att den inte kan stå mot andra väggen. Innan hade jag en byrå på fönsterväggen och lindas fina tavla hängde över, kanske är därför de känns som att den står fel. Jag är van vid att det är vinklat åt andra hållet. ( Är ni med ) sen kan ni Lungna er, gardinerna ska inte hänga där bakom, just nu är de så eftersom det inte är målat utan bara gipsskivor, Inte så snyggt! Sen min sista undran, ska jag måla byrån eller inte, om jag målar, ska den bli vit eller kanske svart? Väggarna ska ju bli vita. jag tänkte att den matchar tavlan fint om den är svart! Eller? HJÄLP mig nu ! ! !

Inga kommentarer: