onsdag 5 maj 2010

Jaha då va jag 30

Gu va trevligt de va i helgen...Ha!! tänk att min lille sambo kunde få till de så bra!!
Alla mina goa vänner va där, maten va god och..ja Champagnen flöda, antar att de är så det ska gå till!! Tack alla för presenter och trevligt sällskap.
På lördag är det dax igen och denna gången är det " vuxen kalas" !!!! Vilket oxå ska bli mysigt. Hoppas på fint väder, vill ha god grill!!
Nu ska jag pysa iväg till jobbet..de är lite mycket av de denna veckan...de skulle EU aldrig gilla. Men jag har ju haft en goe dag idag...lånat böcker, ätit god soppa och spunnit! Har inte gjort de på, ja kanske 2 år eller....jaja, längesedan va de och chockerande nog överlevde jag!!


Hmmm...ska se om jag kan ragga lite foton från i lördags som jag kan lägg in här!

tjing

Inga kommentarer: