måndag 10 maj 2010

Over and out


Ytterligare en helg till enda, och man har blivit 30+ kan man säga;) denna helgen gick undan utav bara attans. . . Tycker att veckorna i sig blir korta när man jobbar vaken natt, man får inte gjort nått. I helgen har jag jobbat och sovit, firat min dag me päron och släkt, sålt kläder hos svägerskan och lucas har haft kalas. De va ju rätt pinsamt i fredags kväll när lucas haft sitt kalas och jag kastade mig iväg till jobbet kl 21, de va då dessutom som kalaset sluta. Jag hade ju tidigare i veckan lovat, eller pratat om att jag kunde köra hem M.. Men de blev aldrig riktigt bekräftat att jag skulle göra de enligt min uppfattning. Men det visade ju sig vara fel. För när jag 21.45 sitter på jobbet och får rapport ringer pappa L, -Hur går det,undrar han? Va, tänker jag. . . Tar ju några sekunder innan jag inser att han sitter hemma och väntar på att få sin son hemlevererad! Shit va dumt de blev. Ja ja gustav körde hem han så de löste ju sig Men va jag skämdes. Man ska inte ha bråttom. Denna veckan som kommer blir nog lung och skön, och i helgen ska vi bara vara hemma och lediga. Som bonus ska lilleman vara här. Jag ska mysa och busa. Skämmabort han, så att jag hamnar högst på hans topplista. (Om man har de i den åldern) nu ska jag sova, och i morgon kväll hoppas jag att jag kan lägga upp en bild på mitt fina väggord jag fick i helgen. Puss och god natt. .

Inga kommentarer: