torsdag 13 maj 2010

Garage häng.....

Igår blev det en vända till P&B garage. Vi skulle dricka upp den sista champagnen som stått där sen party...(har inga bilder än..nån som har?? )
Givetvis blev de lite till och vi satt där i den lilla soffan i garaget, rökte (blää) och drack, Jättemysigt va det! Mindre mysigt var de när jag skulle cykla hem från P på hennes lilla cykel, och kedjan hoppa. Där stod jag, mitt i natten med en cykel upp och ner och lekte meckar Micke.
De va inte lika kul idag när Lucas pigg som en mört, kl 07:00 kvittrade om kaffe och annat...Tror att han mutade oss lite eftersom vi tycker att han ska lägga sig igen och inte gå upp så tidigt, han behöver lära sig att kopla av och somna om igen, för oftast är han rätt trött. Så trots att jag kom i säng kl 3 i natt fick man ju dra på sig sitt gosigaste humör när världens bästa Lucas fixar kaffe till sin trötta päron!
Imorgon får jag fixa mitt egna kaffe..Jobbar sovande natt idag och jobbar fram till kl 11 i morgon! sen ska jag faktiskt träna, de ska bli sååååå jätte skönt! Nu är de natti natti...är ju lixom lite trött ;) fast de är det värt med tanke på den fina morgon servicen jag hade!!

Inga kommentarer: