torsdag 14 januari 2010

vinter kräk eller skrutt soppa??

Idag kl 14:13 (typ) kom det ett samtal från dagis...Hela helgen blir ju pajad...vi som klarat oss så bra denna höst och vinter, Men nu, likt ett dödsbesked - Lenéa har Kräkt här och det går vinterkräksjukan i huset!! snyft... jag verkligen hatar kräksjukan, för mig är det lika med döden ( kanske inte riktig men en av dom värst saker man kan få i alla fall) Jag som ska till en go vän imorgon och dricka vin, tjöta och äta nått lite mysigt!!Fast en ska jag inte lägga den tanken på hyllan, för när hon varit hemma en stund så kommer det...-Mamma, jag är hungrig!! Det är ju en trevlig mening att höra!! Hon åt lite pasta och fick behålla det, så vem vet det kanske bara va dålig soppa på dagis !!

1 kommentar:

Cajsa Rambäck sa...

Dålig soppa på dagis, skulle inte tro det snyggo.... Min son mår som en prins och om han inte gör det imorgon vet jag vem jag kan skylla på.... Skoja bara. Hoppas att lillfisen mår bättre och att ni andra slipper undan. Godnatt och sov gott.