fredag 22 januari 2010

tom peng pung!!

Ja ha då har man servat bilen idag för närmare 7000:-... Ha de e ju fan inte kolkt att det ska kosta så mycket!! Hade säker fått en bättre beggagnad volvo 240 för det priset ju!! SATAN va tråkigt....fvlksjgaljäpagpk!! så nog om det.
Dagen avslutades som vanligt med fredags tacos men som bonus va familjen Rambäck här och förgyllde kvällen...Tack för det! Alltid mysigt me lite besök!!
Nu väntar jag på att tvätten ska bli klar så att jag kan hänga den inna de e sängen!
Imorgon ska Lucas och Gustav ut på isfiske i Björketorp...lill nosen ska till LillaC, och jag ska till Varbergs stats hotell och titta på Meandi´s vår kollektion!! de ska bli så jätte kul!! Tyvärr kan jag inte visa er några bilder än.. kollektionen släpps ju först den 27/1...VÄLKOMNA att boka in er på träff!!
Nu ropar min lilla maskin på mig...

Inga kommentarer: