söndag 17 januari 2010

Imorgon...

Ja då e det den 18/1 imorgon och upprop i Halmstad.. Min vän fröken Krook kommer och hämtar mig 7;30!! De är med blandade känslor jag väntar och väntar och väntar!! Tankarna slits mellan hopp om att jag ska komma in medans en annan dela av mig tänker på hur jag ska gå tillväga för att komma in nästa gång...fast jag vill inte det!! Jag vill in nu och känner att jag nog kan tänka mig att göra va som för att få mig en plats... Är ju såååå laddad inför detta och har tänkt mig att inte jobban nu på 2veckor för att kunna plugga hemma och inte komma efter, Om dom nu ringer!! eller kan jag bevisa för dom att jag är värd en plats...kanske man kan tenta sig in efter ett tag om någon hoppar av..då e det ju mega bra om jag är förberedd...fast det kanske är lönlös?? vem vet, jag kanske ödslar med min tid?? jag kanske lika väl kan sitta hemma, dom kanske skiter i att jag inte vill nått annat än att komma in!!
FY...vill nog inte att morgondagen ska komma :(

7 kommentarer:

Birgitta sa...

Sandra - du är en nationell tillgång! Jag håller tummarna - men vad som än händer framöver - det finns alltid en ny chans!

Ami sa...

Håller alla mina tummar för dej!! Kramen

Cajsa Rambäck sa...

Håller också tummarna för dig min kära vän, alltid naturligtvis... Men som sagt det går fler tåg.Inte vad du vill höra men så e det ändå. 1000 kramar och lycka till i morgon.

Cajsa Rambäck sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Monica sa...

Kram stumpan! håller alla tummar och stortår för din skull, men som alla andra skriver så kommer det en nytt tillfälle för dig om det inte går vägen denna gången.
Klen tröst men ändå.
Pok
Mamma

aja sa...

Sandra!
Skall hålla tummarna-men,men,detär bara att satsa på ett nytt Högskoleprov i vår om det inte går nu.Du har ju hittills gjort ett jättejobb.Klart att det kommer att fixa sig.Ibland tar livet lite krokiga vägar,men det leder ofta framåt ändå.
Kramar Aja

Ami sa...

hur går/gick det för dej??