fredag 1 januari 2010

2010

Jaha...året han inte ens börja för än det sket sig!! FAN OXÅ rent ut sagt...Fick antagningsbesked 2 idag och jag har inte kommit in utan ligger nu på plats 31!!! helvetesjävlaskitrövfanskitskithelvet.....osv (i ca 2 timmar)
Ska ändå åka ner den 18:e kanske kan gråta mig till en plats!!!

Jaja...året slutade i allfall toppen! vi va hemma hos lillaC och där va även finskan och deras 2 hullisar, och givet. L.J (viva las vegas) och hennes änglar till barn som lucas avgudar... Oscar är nog en utav dom coolaste Lucas vet, och han läääängtar efter att få bli kompis med han!!...eller kan de va D.s som hägrar & att Oscar kunde hur man gör för att bli Luigi...mycket fräsigt!!!' Sen har han även fotat Tildas rumpa, Ja man ska börja i tid!!!!
Det bjöds på grillat, vilket är fantastiskt gott. Till det va det potatisgratäng och kantarellsås. Middan avslutades med hallon & jordgubbspegel, homemade chokolatcookis (borde nog inte skriva på engelska ) och go vaniljglass!!

Vid midnatt sköts det raketer och vi skålade och hade det toppen!!! sen när alla skulle lägga sig, vilket va lite tidigt tyckte jag, gick jag vidare till grannen lägre ner på gatan!! hihiiii....04,30 kom jag hem!!

Hej då alla läsare...nu ska jag jobba!!! och jag lovar att 2010 ska bli ett sjukt bra år och bloggen ska uppdateras varje dag (hoppas jag) hihiii

Inga kommentarer: