söndag 3 januari 2010

Tandvärk


Detta nya jävla år har inte fått den bästa start direkt! Har nu haft ont sen nyår. Fy va ont det gör typ hela tiden. Igår när jag hade kört hem P&B Trode jag att jag skulle dö där inne i bilen. Det Känndes som att hela tanden skulle explodera! Att jag inte körde av vägen! ! Men imorgon är det måndag och jag ska ringa till tandläkaren det första jag gör. Nu får det vara slut på lidandet. Nu är vi nästan färdiga här hemma, både lucas och Lenéa ligger i sina rum, visst det fattar ju lite lister och tavlor och annat bluttan blä . . Men det är så gott som! Inte dåligt. Tack lillaC för att mina barn fick vara med er och skriska. Idag är det gustavs födelsedag och vi har firat med god kladdkaka. Mina päron, gamle morfar och bror m fam va här, och givet. Gustavs föräldrar. Senare på kvällen åt vi pizza ihop med P&B. . Nu ligger vi har i soffan och bara njuter av friden. Puss och god natt alla

Inga kommentarer: