torsdag 7 januari 2010

Nytt år....

Gårdagen va mycket trivsam och vi satt nu, precis som vi gjorde då när vi va i tonåren, drack, skrattade och höll låda!!! Visst e det konstigt att det kan bli som att tiden som går mellan gångerna man träffas lixom inte finns...ja menar, det va ju årsedan som vi partajade ihop och ändå så kändes det så naturligt att sitta där och prat och klämma lite på varandra ;) (hahaaha...ja ni hörde/läste rätt,)
Jag tackar för en trivsam kväll och även lilla mammsen och pappsen som såg efter dom små liven igår kväll & imorse!! dom tackar för pankisarna..

Det jävliga är ju nu att jag fortfarande sitter uppe, skulle ju ändra på detta!! 2010 skulle ju bli världens bästa år, året då jag tog tag i mig själ, min kropp, kost, träning, humör, temprament, ekonomi, ordningsamheten......ja ni fattar ju, kan sitta här och spalta upp flera 1000 saker förmodligen!! Anledningen till att jag slog på datorn va ju inte för att snoka runt i andras liv, jag skulle ju ta reda på telefonnr till högskolan i Halmstad så jag kunde ringa dit imorgon. Jag ska tigga & be om en liten plats ;).....ja bara MÅSTE ha en plats!! va händer annars...Krooken den stackar och jag givet oxå en stackare får klara oss utan varandra!! snyftigt!! det va ju halva grejen lixom...en god vän attt åka och plugga ihop med!! riktigt skitigt om det blir så...men än har jag inte gett upp!! JAG SKA IN!!!
Och NU ska jag in i sänge..kl är på tok för mycket!! ska bar fixa nr försgt ;)
Go natt alla....

Inga kommentarer: