tisdag 4 november 2008

Studieteknik???


Eller va ska man kalla detta??? RÖRA !!! ett annat bra ord.
Har nu suttit här en stund och pluggat!! Går inte såå jätte bra..
Kan det bero på denna studietknink??? Svar: Ja!!
lösning: Röj upp runtom, Ta bort datorn!!

Denna LILLA DATA....jag har i allafall fixat inför kommande Tjej middag med mina gulliga X...alla kommer!! det skall bli jätte kuligt!!! saknar mina små söta "hermeliner" (haha vilket bra namn)

Nu följer minst 35 min disciplinerat studerande!!

P.s....är grymt avis på min gulliga svägerska..kolla in bloggen brevid här, Hemma på min gata i stan...så kanske ni förstår...love you miss mos!

Sen har jag ju varit på en jätte kulig fest i helgen oxå...ska se om jag hinner skriva om det senare för nu...ja nu är det bara ....hoppsan 29 min studietid kvar.
hej hopp

Inga kommentarer: