tisdag 11 november 2008

snabb hej...

Hej och hopp...
Idag är det tisdag...Det innebär tisdagsklubben och Desperate housewifes...
MEN jag jobbar ikväll/ natt och dom har inte 5:an på f-bo!!!
Jäkla bajs alltså....Detta är ju min absolut favvo serie!!!

Egentligen har jag inte tid att sitta här och blogga men jag måste ju uppdatera lite!!
F-bo datan va sönder igår så jag kunde inte göra nått litet inlägg då,Tyvärr!!
Men nu ska ni få en liten uppdatering av v.46..Man kan kort och gott säga att jag jobbar...Lämnade hemmet isöndag´s efter ett trevligt Me and i pary med lyckade Olsson/norinder frallor ( ett recept som flitigt används utav denna släkt..och eftersom att jag nu med tillhör denna släkt måste jag väl oxå lära mig)
Dom blev faktiskt väldigt goda...trots allt klet...för lite mjöl osv!!
Man får säga att receptet blev lite Hult inspirerat!! Haha...
Åkte i söndag kl19.15 till hem nr 2 för veckan..F-bo!!
Där blev jag varmt välkomnad utav min Älskade "muppar"...(Gu va go dom e...)
Sov där..åkte direkt till myrstackens föräldrar kooperativ i Åsa (dagis) Jobbade mellan 7.45-16.00. (sicka gooa ungar det gick där)
Matte 17.00-20.00
F-bo 20.30 till idag...7.30 ...8.30 en härlig litet Mvc besök (lung inga bebbar)
för att boka tid för uttag av stav och insättning av annat...(vi behöver inte bli personligare än så =)..hiii

Har idag spenderat dagen på Komwux vilket har resulterat i flera räknade ta!!
Hoppsan kerstin nu måste jag dra....Skulle börjat jobba för 9 min sedan!!
ShitOxå
Puss alla ha det gött

1 kommentar:

LMM sa...

Du är så duktig!!!!!!! Heja Sandra!!! Du låter glad iallafall, trots ett evigt flängande! Skit i MVC, skaffa en trea istället så vi kan vara mammalediga om vi flyttar till Åsa!! =) puss å kram