onsdag 12 november 2008

borta bra....

...men hemma bäst!!

Sitter just nu i soffan med en kopp kvällsro te och njuter lite!!
Ska om 3 minuter (typ) lägga mig i sängen och läsa meningen om livet!!! kul va???
Jag kan fatta att folk kan bli tokiga av att tänka på sådana saker....Herregud vilka tankar det stod i denna religion bok jag fått låna!!!
Ska nu under 5 veckors tid läsa Religion...Kommer att bli intressant faktiskt!!
Har kommit fram till att alla människor borde läsa när man är äldre!!
Jag sket la i buddister, judar, ortodoxa judar...osv (tyvärr) när jag gick på gymnasiet!!
Ska även gå till kompetenscentrum på måndag och ta reda på lite vad som krävs för att bli specialpedagog...kul jobb tror jag!!
Nä nu e det dax att flytta över till sängen för att sjunka ner i mellan MINA goa lakan eter 3 nätter på F-bo....ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ va skönt!!
Imorgon e det upp i ottan för att jobba på myrstacken igen...ska öppna där i morgon kl 7!!
Alltså upp med tuppen!!
kramiz alla

Inga kommentarer: