måndag 24 november 2008

Härliga helg...


Här kommer några sköna bilder från denna helgs avslutande familje aktivitet ....














Vi grillade korv över öppen eld och hade det skönt i solen!!





Hade varit toppen om det va lite mera snö så att man kunde åka lite pulka...det hade ju varit toppen kuligt....


Sen har jag även sorterat och röjt på den fantasstiska vinden....
Gud vilka söta barn kläder ...snacka om att det suger i kroppen på en när man håller i söta bodies och jamisar i stl 50/56. Men...NEJ!!ska inte ha flera!! ( inte just nu i alla fall=)..)

Som tur är finns det andra som har små stöta bebisar. Jag va hos min lilla frisör och klämde på hennes söta lilla bebbe!! toppen salong där man både får gossa med små sötisar och bli ompysslad...mina huliganer va med fast det gick bra! Den sista 1/2 timmen fick ta fram mut påsen med godda i..fast det va dom värda, dom hade skött sig toppen i flera timmar!
Godis va söt hon är...frisörens bebis alltså.(Hon har oxå en blogg på sidan..adadone)
Min kompis Anti ska ha en liten snart....många nya på G till lilla jorden
Och snart kommer den lilla fis kusinen ut pluppandes oxå!!
(gäller bara att få hit dom...Glöm Sth)

Puss alla i morgon är det prov i Algebra o ekvationer. tjohoo va kul!!

Inga kommentarer: