onsdag 5 november 2008

Dagens pucko..




...ja det är la jag!!!
vilken annan normal människa påbörjar 300 olika saker på samma gång...dessutom va jag själv hemma och skulle lägga barnen som BARA (likt Alfons) skulle kissa, mata fiskarna, lyssna på en annan skiva en just den jag satte på osv...)
gubbenG va hos lillaC´s man och fixade lite med deras kök!! (ok min bilder är inte så röriga som hos det är där just nu)Det är inte illa att leva med kyl o frys i v-rummet...All credd till dig!
nog för att jag lev i renoverings kaos...men kan inte minnas att jag haft det riktigt så rörigt..Eller?? man glömmer Fort!!!
Nog om det....
Jag fick för mig under kvällen att jag skulle städa ugnen.... sortera Lucas lego bil i färger, röda för sig svarta för sig osv...
Sen va jag även och röjde lite i badrummet....sorterade halsband, armband örhängen...flyttade lite blommor och ljus!! tillslut blev jag rätt nöjd. (Att flytta runt saker i hemmet är lite av en hobby jag har)
När jag väl fick ner häcken i soffan för att se på bonde söker fru / roomservice hade ju halva programmet tagit slut!!
Varför inte bara sätta sig och se på det i stället för att yra runt här och myssla med helt menlösa grejer...Njuta lite av att ha huset för sig själv!!
hade jag inte håll på hade nog inte dom små nyfikna barnen sprungit upp HELA tiden heller....Ja ja det är lätt att vara efterklok!!
kvällen avslutades mysigt med lite trevligt sällskap..LillaC och fruP kom på besök och vi gluttade runt på olika hemsider och tittade på fina julsaker!!
Advet är nära nu...Åååå va mysigt!!
nu är det NATTI NATT

Inga kommentarer: