söndag 22 februari 2009

över och förbi....

Jaha nu va även denna helgen avklarad och den har varit full av grejer och happenings!!! Bowling kalas, inflyttnings fest, födelsedags fest....
Ja herregud va kuligt det varit! I fredags kväll va vi hos MissP och hade tjej mys för att fira hennes födelsedag. Hon bjöd på mumsig mat och en ljuvligt god Maräng tårta till efterrätt!!! De blev en rätt sen hemgång och jag entrade la sängen vid 4 tiden. På lördagen hade vi snurrat till det totalt med barvakter och övernattningar hit och dit...Tack alla inblandade, ni räddade min kväll!!
Kvällen spenderades i Kba och med ex kollegorna och som vanligt hade jag toppen kul trots mycket "fis" snack ( hihiii)
Vi va hembjudna till exC och hennes nya jättefina Radhus, där bjöds det på en supergod Gulasch soppa....Kvällen va mycket kuligt men det som tog priset va nog när LillaC och LJ som skulle åka plastpåse. Visst har man gjort det några gånger i sitt liv, fast inte på KBA-vis!! Ha ha att jag inte dog när dom likt en blöja drog på sig påsen över häcken!!! Tack ladies för ett gott skratt.
ja efter denna helgen har man förlängt livet.

Denna vecka bjuder inte på nått roligt mer är första matteB provet (Ughaa) det är ju inget jag längtar efter...blä!!!
Nu måste jag plugga lite härlig Svenska...den är nästan värre än matten hör och häpna!!! trode inte det va möjligt!!

PYSS O NATTI ( en speciell puss till "familjens" nya lilla Alvin, såååå söt)

Inga kommentarer: