onsdag 18 februari 2009

nej jag är inte bitter...

nu får det vara slut på dessa bittra inlägg!! fast det är inte så jäkla lätt när dom sparkar undan mina ben så fort ljuset visar sig på andra sidan.....
Igår kväll satt jag vid datorn på jobbet i hopp om att hitta ett billigt flyg!! skam den som ger sig...där va den!! 995:- för en enkel biljett till prag på sön morgon kl8 från landvetter flygplats, Tjohoooo!!! Jag skulle vara framme i Prag kl 11.35, toppen: jag klickar på boka, det dyker upp en fråga, -vill du inte ha ett av beställningskydd för 295:-? Nej tack...KLICK!! då kommer den förbannade texten. Resan du har reserverat är redan bokad av annan kund, va god sök ny biljett vid en senare tidpunkt eller försök med annan dag!!
Men va F-n.....jag vill inte åka senare!! Snyft....nästa resa som gick, ja den kostade bara 2400:-. De va då själva den!!!
Kommer aldrig att få åka med mina vänner till Prag...Jag kommer att få sitta hemma och mögla...Jaja!!!!se positivt, Jag kommer in på min utb.
Gick och la mig aningens butter men ändå...hade andra små planer på G i skallen.
Efter en lyckad dag i skolan (känns det som) med svenska prov och lite matte hoppar jag in i lilla bilen och åker till COOP för att handla lite, då kommer ljuset till mig igen!! min gulliga lilla mamma ringer. Hon har hittat typ samma resa som jag hade hittat igår fast nu kostade den 1010:- ( skulle få det i födelsedags present)
Lilla mamma går in, bokar...lugnt, inga dumma medelande om att resan va "borta", hon kommer till sidan där mina uppgifter fylls i, Fröken Sandra Hult ( jippie...nu jäklar åker jag...pling!! -Din resa har under tiden blivi.......... då exploderade jag!!! va fan är detta för bluff företag. Fick telefonnr till dom och ringde!! samtidigt som jag ringer yrar jag runt över hela COOP och har glömt va jag letar efter, sur som en uppretad geting med gadden ute, beredd att attackera första bästa som svarar. Givetvis va det en jätte söt tjej som ursäktade sig och sa att det är SAS som har fel på sina uppdateringar av resor och priser och tyvärr kunde hon inte göra nått!!! SNYFT..... -Pröva om 3 dgr igen då borde det funka, säger hon.
YES, tänker jag när hon i nästa andetag säger -Fast då är det nog inte dessa priser!
Nu har jag bestämt mig för att skita i detta och eventuellt kolla på måndag igen, finns det så gör det, gör det inte det ja då får jag hitta på nått nytt då!!
Har även en snyft variation jag tänkte dra för Air tours om det behövs men den är inte riktigt 100 planlagd än...
Nu blickar vi framåt, i helgen är det happenings!! MissP har fyllt år och ex hermelinenC ska ha inflyttningsfest så helgen är full av gyllene tillfällen!!
Nu är det natti natt..puss på er

Inga kommentarer: