tisdag 10 februari 2009

jag har gjort det igen......Sorry alltså!!!

Sist jag skrev lovade jag mig själv att inte vänta 100 år innan det skulle uppdateras!!.......
Man kan säga att det sket sig!!!
men nu kommer det...håll i er för i helgen har det hänt 1000 saker!!
Eller ja...kanske inte riktigt...men lite har det hänt!!!

Jag är glad att jag inte är som i familjen annorlunda!!! hur ordnar man barnakt över helgen för 10 st barn?? Ha, helt ofattbart att hinna få tiden att räcka, jag har 2 st barn och får knappt tiden till att räcka till.
I lördags så kördes barnen hem till Hindås och mor och far som skulle passa dom små liven medans jag och Gustav skulle roa oss. För säkerhetsskull va det dubbel bokat i helgens almanacka
Lördagen började kl 13.00 med Kalas för lilla Emelie som blev 3 år i tis (E är min brors dotter) So m vanligt va dom sena och Kribba ringde kl 12.54 och sa att han va i Gbg och Carolina i Partille...Tur att vi oxå va sena. Ja ja det slutade med att vi svängde in på Stjärnboden (otur) där jag åter igen fyndade på 70 % REA!
Fan det är ju så gott som gratis. Köpte en klänning som ord pris kostade 1300:- och ett par thigts för 180 eller va det nu va, jag betalade 450:- för det. Perfekt!!
(här ser ni den Live)

Grymt fina ODD MOLLY toppar hade dom fått in! (VILL HA)
ja ja nog om mitt handlande.... kl 16:00 va det dax att infinna sig på Lisebergsteatern för att titta på studio Mörnbäck. Haha va kul, vilken man alltså!!
Han gjorde ju alla så himla bra, inte baa rösten utan hela kroppspråket! Mycket inponerande.
Efter denna fantastiska Show va det raka rör hem till Åsa och FMp´s Ex samensfest på Ip. Detta va en lyckad kväll med Tacos buffe underbara vänner och härliga låtar att skaka rumpan till!!
På söndagen kl 13:00 va det dax för dop inne i Göteborg, masthuggs kyrkan!!
Mycket fin kyrka som låg alldeles fantastiskt uppe på höjden!
Min gamla barndoms väns son döptes och efteråt bjöds det på goa tårtor (inte GI )
Där skulle skett ett överlämnande av barnen men dom ville ju absolut åka till mormor och morfar igen för där fanns det SNÖ (I Åsa har vi haft 3 st 1/2 dagar med snö)
och eftersom att min lilla moder skulle till jobbet på måndag så fick jag glatt åka med i min fina party stass.
På vägen stannade vi på ica och inhandla 2 st stora runda pulkor...hej och hå va det gick...det är ju riktigt skitkul att åka pulka!!
Nu är jag hemma igen efter en lååång helg med mycket trevligt innehåll!!
I helgen har jag tagit ledigt...ska bli så satans könt att hinna röja ur detta hem som är så jäkla fullt med BLAJ och förhoppningsvis så hinner vi börja bygga lite...OCH jag hoppas verkligen att den lille kusinen ploppar ut oxå!!!
Vill gossa bebbe nu ju!!!
Nuu ska jag plugga innan det är dax att tdra till jobbet!!
Puss alla...

Inga kommentarer: