tisdag 3 februari 2009

Äntligen X 2

Nu Är äntligen kursen MATTE A Slut...Jippie!!!!
Gjorde nationella provet igår kl 8.30.....
På kvällen hade vi sista lektionen med lilla R som blir panchis på fredag.
Han hade kollat igenom provet lite snabbt under dagen och jag låg precis på gränsen mellan G-VG.
Hade ju varit så satans gött om jag fick VG,....behöver ju massa friska härliga poäng att söka med... Ja vi får se om några dagar!!!!

Sonen är idag hemma och har feber och lämpligt nog damp hans lilla film som han sparat ihop till med sin lilla veckopeng ner i lådan idag...en fantastisk klassiker
NOT.....


Kan inte förstå hur man kan sitta så klistrad vid nått man inte fattar ett ljud av.
Frågade om han ville att jag skulle läsa...Nej, inte det!!
läste några meningar ändå men det va ju ingen mening....han va ju helt inne i filmen!!


Igår efter provet träffade jag Anti och lille Wille...åååå gull grodan så pluttig! nu 1 månad gammal vägde han 4000g, mina korvar vägde 4320g & 4315g när dom föddes!!!!
Orättvist att vissa får så små bebbar.....

Nu väntar vi med spänning på Kusin nr3 "FISEN".....

Nej...nu skall jag plugga innan jag måste hämta Nosen!!
puss

1 kommentar:

Anonym sa...

.... och jag tackar för en mysig förmiddag med LUCAS ... sjuk i min soffa .. vi talade om GUD och åt plättar .. lyssnade på Prostens barnbarn .. såg Tsatiki film och solen log mot oss så vårligt därute ....
krya på dig LUCAS och Grattis till Sandra som är så duktig ...