söndag 15 februari 2009

Bambi....

Igår stod jag på ett par skridskor!!
Jag kan inte ens komma ihåg när det hände sist?
Man kan ju inte skryta med att jag är nån is prinsessa, det absolut värstaste med det hela va ju att kliva över den gigantiska "sarg" som skilde trygga värden från det hala hemska (den va säkert 5 cm) som tur va kunde jag hålla i nea och slapp på så vis att fräsa runt och folk kunde tro att jag åkte så illa för att jag fick hålla i den lilla dottern... Hihiii














Förövrigt är det skit.......Har ju kluddat ihop en otroligt viktig grej med en otrolig rolig grej...förmodligen årets roligaste kontra årets viktigaste.
Högskoleprovet VS Prag.
Avresan till Prag är givetvis samma dag som högskoleprovet!!!!!!!!
Jag blir så förbannad...varför!! det finns 365 dagar på 1 år, varför ska det bli på detta viset.

Jag ringde till Airtours för att boka om datumet till den 29:e i stället! FMP hade kolla på nätet....visst fanns det en likadan resa även på sön!! ringde runt alla inblandade, barnvakter och resevänner...
I andra ändan sitter det en elak människa (förmodligen är hon jätte snäll)Hon sa precis dom saker jag absolut inte ville, Det går inte att boka om, Nej det går inte att göra så...nej nej nej....så nu sitter jag här!!
Va fan ska jag göra??
Pluggar ju som attan nu för att det jag läser in nu + ETT bra högskoleprov KAN göra så att jag kommer in efter sommaren...det finns inget som säger att jag gör det bara för att jag skiver provet! Om jag ändå kände saida!!!
För hade jag vetat att jag kommer in på högskolan till hösten om jag gör provet hade saken varit biff...då hade det fått kosta mig ca 5000:- då okay!!
men nu,......Vet inte va jag ska hitta på!! tänk om jag inte kommer in, då har jag slängt 5000:- åt H____te!!!
SKIT....får avsluta dagens inlägg!!!

eller vänta jag kom på det!!!! jag startar en insamling......
SKÄNK ETT BIDRAG TILL STACKARS SANDRA SÅ HON KAN ÅKA TILL PRAG KL 17 den 28/3!!!
bidraget kan skickas direkt till min låda eller sättas in på mitt konto =))

1 kommentar:

LMM sa...

Kan du bara köpa en ny flygbiljett och så får du helt enkelt åka senare än de andra??Typ lördagkväll eller söndagmorgon? kramkram