söndag 23 augusti 2009

Ny klippt


Nu har håret åkt av. . Va väldigt trött på det lurviga håret som hängde där bak och aldrig blev borstat. Nu har vi gjort oss av med ett tjöt moment som vi hoppas kan leda till en lite smidigare morgon. Fick muta den litte grabben oxå, igentligen vill han ju ha långt hår, Men han sparar ju pengar till ett livet nintendo ds så då sa jag att du får 100 kr om du klipper av dig håret. - ok, sa han direkt. Han fick 100 kr och jag tjänade 100 kr eftersom det kostar 200 kr minst att gå till frisören. Båda parter nöjda och glada. Igår va jag och mannen hos P & B På kräftskiva. Det va riktigt roligt och Festen innehöll både bugg till elvis och toppless dopp i polen. Jag tror att kl va 4 eller nått när vi cyklade hem. Tack lillaC för att du passade mina små. . . Nu har du minst en kväll tillgodo! !

Inga kommentarer: