tisdag 18 augusti 2009

Småbarnsliv


Idag har jag haft den Söte lille kusinen några timmar för mig själv. . Utan mina egna små busar omkring mig. Dom vill oxå alltid gulla med lilleman. Idag va han bara min! Vi styrde kosan till mönlycke och hem till Anti och hennes lille wille som oxå är så attans söt. Pojkarna fattade tycke för varandra direkt och skrattade åt varandra och tog varandras leksaker. . . Pluttungar, dom va så himla söta. Timmarna försvann jätte fort och jag hann knappt komma förän jag skulle åka igen. . Till jobbet oxå, vilket inte va lika kul som att vara med lilleman. Fast väl där, då e det ju ett mysigt jobb med mycket goa skratt. Nästa vecka ska jag ju ha Plutten igen. . Kul det ska bli att få ha lite småbarns liv igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Söt som socker - förstår att du vill ha den här lille godingen för dig själv... Mysigt! Kram Jessica