onsdag 5 augusti 2009

Söt som socker. .


Här ligger min lilla sessa och brer ut sig över hela dubbelsängen när jag kom hem från jobbet idag! Själv parkerade jag i soffan med datorn i knät och surfade runt lite. . Efter ett ta blev jag trött i ögat och slumrade lite jag med. Kl 10 vaknade lill fian. . . Det är mammas flicka de! Nu är det dax att sova lite för i morgon ska jag upp kl 6. Är ju på jobbet även i natt, och i morgon blir det inget soff sovande! Jag ska äntligen åka till kusin A För en liten klippning. Kl 9 ska jag infinna mig i götet. Sonen är hos päronen i hindås på semester. Han ringde idag, glad som en lärka och babbla om lejon huvuden och hängande öron som stod upp. . . Tog ju ett tag innan poletten föll på plats. Det va ju en kanin han och mormor sett idag när dom va ute och åkte. Givetvis så ville han köpa den och nu va ju frågan om han fick det då? Ja, va säger man! Nu till den värsta biten, det va en hane! - Men det gör inget mamma! Man kan sälja ungarna! Smart drag. . Typ där tog mina argument slut, och imorgon kommer det väl en liten skutt. Lycklig gustav kommer bli, för jag är på jobbet hela kvällen och är inte hemma före 22 och det är ju inte bara att putta ihop dom antar jag. Detta kan bli spännande. Nu alla glada, Natti natt

Inga kommentarer: