tisdag 11 augusti 2009

Hipp hipp hurra!


Idag är det min mammas födelsedag, hipp hurra på din födelsedag! Jag och barnen har idag haft en skön dag i kungsbacka. Lucas har fått en bok i från bokia, alla barn som börjar skolan får en lätt läst bok. Gulligt tycker jag! Jag passade även på att köpa ett anntecknings block med clone wars till han. Köpte även första delen av min nya bok serie som jag ska ha som studie material, babbeldrottningen! Råkade nämligen köpa den sista boken utav 3. På engelska oxå, . . Fast det va ju meningen. Behöver öva upp min engelska inför högskoleprovet. Härom dagen köpte vi nya brallor till lucas i stl 128, Men otroligt nog va dom för små. . Skit alltså va stora dom har blivit mina små barn. Ja ja. . Vi fick bytt brallorna till en större stl. Efter det fikade vi på fyren, läste lite böcker, drack kaffe och bara hade det skönt. Efter en mysig fm bar det av till nicke nyfiken på bio! Nä nu får jag sluta skriva och titta på filmen. .

Inga kommentarer: