tisdag 1 september 2009

Men Halllååååå....
gud va det va längsedan som jag bloggade nu!! har liksom inte haft tid och har int våga skriva nått med rädsla för att avslöja planerna inför LillaC möhippa...men nu är det gjort och fasikens va kul det va!!! hon va på sitt bästaste humör och bjöd på sig själv...ja det va en underbar kväll!!! och kräftorna va sååå goda!! Jag finskan och fruJohansson har kokat, 12 kg kräftr!! mumms va gott...

För övrigt travar livet på med plugg och lite annat!! har ju inte hunnit läsa så mycket som jag önskat men nu får jag lägga in överväxeln!!

Har fått M.J´s natt vick på F-Bo vilket är grymt!! synd bara att schemat ska läggas om så det inte bara kommer att bli nätter....för hade det varit det hade jag ju kunnat fortsätta även om jag kommer in på högskolan!! fast det är ju bara 71 % eller nått så det är ju inte så mega många timmar!!! så jag ska nog försöka behålla dom extra timmarna under utb .. om nu M.J bestämmmer sig för att förlänga tjänstledigheten!!

Nä nu ska jag pysa iväg till lilla jobbet!! pyss

Inga kommentarer: