tisdag 30 juni 2009

räkningar + Ullared = 0

LillaC va ner här på jobbet och frågade om jag uppdaterat bloggen??
- Nej det har jag ju inte...Eftersom att jag inte har nått att skriv direkt.
Har haft ett underbart strand liv nu i över 1 veckas tid och jag njuter för var dag som går.

I fredags så va vi hos P&B..männens initiativ. Det blev grill och samvaro..inte dåligt med tanke på att det kom från dom två.. Natten slutade vi 01.00 typ och familjen va goa och glada..(barnen sov, givetvis)
På Lördagen tog vi vårat strand pick och åkte till P&B för en dag vid poolen i stället för att slåss med dom slämmiga maneter som för tillfälle regerar över beachen tyvärr!! På kvällen va lille Gustav fylle taxi åt vännerna som skulle åka in en sväng till götet!!! Jag passade på att bjuda hem min lilla svägerska som blivit bortpuffad flera ggr denna vecka då vi planerat vin kvällar och Gustav huxflux bokat annat...helt otroligt!! =)) Hade skickat Gustav till tappen för härliga helg cigg och chips!! Undertiden jag är ute och vattnar och pratar med grannen om blommer, äter dock dom små huliganerna upp mina chips!! Så lagom till att jag ska välkomna Svägerskan med chips och vin...ja då är det slut!! Kanske lika bra med tanke på att min figur ser ut som för 1 månadsen...vilket den inte skulle, hade jag tänkt!!

F,ö inte nått att rapportera!!
Bygget går lååångsamt men det är ju 100 grader och jag förstår att han inte vill stå där inne och svettas!! han gjorde ett ryck i söndags i alla fall.
Idag har jag varit i Ullared och handlat och Gustav har betalat så nu är saldot på kontot= Jätte tomt!! Kul...
Bara till att hoppas att sommaren blir tok var och att man kan vara på stranden hela tiden så att barnen inte tänker på Liseberg, Alv, boråsdjurpark (fast det är ju rätt billigt, får bli det i kris tid)

Nu ska jag sova....

Inga kommentarer: