fredag 5 juni 2009

Idag med, Skärpning!


Ja då har kl passerat 00:00 och jag ligger inte och sover, som vanligt. Idag blir det dock bara denna fina lilla pojk som jag tänkte visa er! Ny frissad och snygg. Då vi bestämmt oss ( jag och Gustav ) att barnen ska få ett allrum åkte jag och sonen till ikea för att spana lite på nya fräsiga möbler dit. Vi va även en sväng på röda korset lilla affär i kba. Jäklar va grejer det fanns där. Hittade en skol bänk för 75 kr. . Ångrar att jag inte köpte den. Får svänga in där i morgon. Har även sett en annan cool sak jag ska trixa och fixa lite med. . Återkommer med det då den blir klar, om det blir nått. Nu ska jag Natta mig själv här på golvet. För det är där jag för tillfället sover. Ska försöka fixa lite fina bilder på mitt lilla kaos! Nä Natti. . Imorgon är det uppläxning av läraren och lunch med min finska vän! Puss

Inga kommentarer: