onsdag 24 juni 2009

Jordgubbar och glass


Jag undrar om livet kan bli skönare än såhär? Jag och barnen har spenderat hela dagen på stranden. . Så himla skönt, inget gnäll och allt är bara mysigt. Idag har det ju varit väldigt varm i luften Men satans kallt i vattnet. . Men viking som jag är doppade jag mig. . Fast viss tvekan va det, benen höll ju på att bli isbitar Men man va ju tvungen att doppa sig idag med tanke på att det va över 30 grader i solen. Nu är jag på mitt mysiga jobb och sitter ute i skuggan och fikar jordgubbar! Det bästa va när jag skulle handla dom små gubbarna i lilla ladan här i frillesås. Jag har funderat på om det finns vit klematis. . . Och där stod den och väntade på mig, en vit klematis för 75 kr. Som hittat. Jag slog till direkt. . . De va ju rea!

Inga kommentarer: