söndag 3 maj 2009

TACK

Hej å va tiden går.....då va man 29 år och livet gasar framåt i en jäkla fart!!! man hinner ju inte med!! Tur att man kan tänka och sova samtidig=)) Eller???
Ska i veckan göra ettt arbete om detta med sömn, det skall bli otroligt roligt!! kanske man förstår varför man är som man är...för sova är inte det jag lägger mest tid på!!

I veckan va jag på lyxigt frisör besök...Det är alltid lika trevligt att få komma dit, lite bebis goss och ompyssling av huvudet med goa produkter!! Tack "kusinA" för en toppen frilla!!
( bild kommer)

Igår hade jag en otroligt trevlig fest.....har fina bilder men vet inte riktigt om man vågar lägga upp dom här....hihiii!!
Tack alla som va här släkt och vänner. Fick massor av fina saker!!! ska ta lite bilder och lägga upp men det är så tråkigt väder att fota mina fina blommor i...fick ju även andra fina smycken och böcker, handukar, sjal...... TACK!

Ska verkligen försöka skriva oftare i min lilla blogg...men tiden är inte riktigt min bästavän!!!

Nu skall jag plugga...puss alla!!!!

Inga kommentarer: