söndag 17 maj 2009

100

Hihiii...tänk att jag fick en anledning till att fira nu!! såg att det är mitt 100:ade innlägg jag gör nu!! kul...

Tur att det va nått kul!!
för nu känns det lite stressigt!!! Jag är ju lite utav en expert på att lägga allt på framtiden och nu har jag 1000 saker kvar att gör känns det som. Det löser sig säker men det är lite pressigt!!
Jag har ett nationelltprov i matte 5 timmar, 2 prov i rättskunskp, två religionprov, varav ett är morgon kl 13!!!+ En inlämnings uppgift i etik. om jag vill ha en changsMVG i Naturkunskapen måste jag göra ett prov där oxå...och all detta skall vara gjort innan den 29/5 me en veckan förlängning...om läran e snäll förstås!!!
Det absolut värsta är att jag jobbar massa n,vecka och Tor, Fred denna veckan är barnen hemma= inte så mycket gjort...
nu ska jag sluta gnälla..dagen plugg är över...tror jag har kläm Muslimerna nu!! dax för dagen sköna kvälls cigg med missP som kommer snart!!
Hoppas jag hinner uppdatera lite under vekan!!
köss...Allah akbar!!!

Inga kommentarer: