måndag 25 maj 2009


Fy fan vilket jävla program. Vilken normal människa utsätter sina barn för en sådan terror! För det är precis va det är. Programmet handlar om små söta barn i 5 års ålder, dom bor i shanghai. . Vilket jag är otroligt glad att inte jag gör! Dom går i en gymnastik skola där allt kretsar kring en guld medalj i os. . Dessa små söta flickor gråter som ni ser och lärarna bara skäller på dom hela tiden. . . Va gråter du för? På det viset blir man inte bäst! Det är ju psykisk misshandel så det visslar om det. Just nu ligger det en liten pojke och gråter på mattan, han saknar sin mamma. På nätterna sover barnen i en stor hall. Den 4 åriga flickan på bilden har jätte blåsor på händerna och gråter som en tok. . Hennes föräldrar hjärn tvättar ju henne! Vill du inte bli bäst? Gråt inte. . Jag blir så fruktansvärt ledsen. En liten pojke pratar inte allt. . Han är minst i en syskon skara på 3, han är hennes sista hop! Hur kan man sätta en sådan press på sina barn? Fy fan vilken värld. Imorgon ska jag krama mina egna extra mycket. God natt. . Fy . . Dom visar ju inte ens glädje när dom tävlar.. Flickan med blåsorna vann inte. . Fy!

Inga kommentarer: