måndag 19 januari 2009

vart e tiden.........

Hej alla kära vänner och ......ja va ni nu kan vara!!!!!!
Som svar på eran fråga va jag sysslar med får jag svara..... Äta jobba sova dö!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nej, skämt och sido...Allt är topp men, tiden är knapp!
Fick slutaa tidigare på jobbet idag , (där har jag gjort en fantastisk lasange) tror jag...har inte smakat)
Har lagt ner projekt soppa...va f-n e det för liv egentligen!!! Nej nu är det Gi och sunt förnuft som gäller...motionen får vi lägga till sen när tid finnes!

För övrig mår familjen bra igen....
Lucas har varit på öron näsa hals i kba, han va jätte duktig trots hemska slangar i näsan...efter ett lång och tråkigt hörselprov konstaterades det att han lever i en tunna. i alla fall på den vänstra sidan...hihi...stackarn!!
Nu har vi fått en näsbalong..otovent, som han skall blåsa upp varje morgon och kväll + världens dyraste nässpray (166.-) vi skall tillbaka igen i slutet utav mars för ny kontroll!!!
Hoppas då på bättre öron....

Tyvärr händer det inte så mycket latjooo i livet nu som jag kan delge er.... helgen försvann i studier och ett trevlig besök hos finska med familj!!! vi käkade mammas pasta och hade det trevligt...söndagen spenderades på jobbet 9-20!!!

Ikväll ska det göras prov...jippie!!!! så nu.... tillbaka till böckerna!!!!!

Pusssss

1 kommentar:

LMM sa...

Äntligen någon vettiga i familjen som förstår att påsarna är skit!! )=) Heja dig som pluggar och jobbar hela tiden! Och stackars lilla Lucky Luke, stor puss från Karlstad!!
Kram kram kram