lördag 31 januari 2009

uppdaterat....

Hej o hopp...ja nu ska här skrivas veckans händeler!!
Har haft en del saker för mig och inte hunnit delge er av mitt " rooliga" liv.
oj...ser nu att jag inte har uppdaterat sen den 20/1...
har ju grort massa saker sen dess!!
Har gjort året bästa fynd på Pilutta som har haft REA, Köpte saker för 6400:- (ordinarie pris) betalade 1900:- är inte det toppen???
Lucas fick en ny vinterjacka som odinarie pris kostade 1099:- och jag köpte en som ord pris kostat 1599:-, Nea fick ju en hel hög med underbara kläder!!!

Ja ja...skit samma!

Ska delge er att mitt matte prov gick bra!! Tack gode gud för det!!
vet inte om jag får G eller VG på kursen...men godkänd kommer jag bli även om det skiter sig på måndag när jag gör det nationella provet!!
Även b kursen går över förväntan för tillfället...har hajat både konjugatregln och 1:a kvadreringsregeln och allt va det heter. I Torsdags började vi med 2:a gradsekvationer. Ska räkna sen på jobbet så får vi se om jag har fattat!!!

Har nog glömt att skiva att vi bokat en resa till Prag med några vänner. Vi åker i slutet av Mars!!! jippie va trevligt det ska bli!!!
Har ju avslutat mina första omgång med kurser då...så förhoppningsvis kan vi fira ordentligt.

Dessvärre har det inte hänt nått latjo i förra vecka mer än jobb och plugg!!!

Men igår så jäklar....LillaC ringde och bjöd hem till räk kväll.. mycket trevligt!!
Sen hängde även Do och FMP med. det va toppen kuligt och vi gick inte hemförrän kl 02.22 och då snöade det så himla fint!!
Do va på sitt bästa humör och sjöng när han korsade åsgårdsskolan skolgård.

just i denna minut sitter jag på min lilla rumpa och blir friserad av dottern, vi har idag varit på bibblan i KBA och där har vi tittat på trolleri show och lyssnat på saga i sagogrottan. Efteråt fikade vi lite med farmor innan det bar av till Willys och inhandlilg av lite diverse saker....
det e ju inte min favvo affär men jag fick köpt min rosa mopp som jag länge tänkt på!
så nu ska här tvättas golv så det skiner här hemma...

Nej nu ska här vara lite kvalitetstid med barnen innan jag åker till hem 2!! (jobbet)
Lucas har ju varit hos mormor på bio helg. han har haft det toppen och lyxat till det med två st bio besök.
så nu skall jag kramas lite med han innan jag drar.
puss

Inga kommentarer: