tisdag 13 januari 2009

förvirring

Jaha då sittter jag här i köket som en fattig student.......
Har mina Csn papper här och skall försöka fila ihop en jäkligt bra överklagan......
Det är inte lätt....Den måste ju vara proffsigt skriven och inte bara "gnällig" fast samtidigt tror jag att det är bra om man kan få lite sympati, Kanske inte från CSN men från det andra stället dit överklagan skickas i omgång nr 2 om det behöver gå så lång (vilket det säkert gör med min tur)

Apropå tur gäller det fan att ha det nu när kräkbasillen härjar, min lilla svärmor skulle ha Nea en stund i dag när jag va på genomgång (eller introduktion heter det)i hälsopedagogik som börjar idag....imorgon Svenska B och igår Matte B (fy det är min fasa)
Åter till Bi (svärmor) Den snälla stackaren som alltid ställer upp ligger idag och kräks med sin onda rygg...fy va jag tycker synd om dig!! Krya på dig!!!

Har tyvärr inte hunnit klart med min Matte a ännu...sitter här och gör en inlämningsuppgift i funktioner......Ska inte säga va jag tycker men det e ju inte det roligaste!!!!!

Nu sa vi se om vi kan få nån slutkläm på alla grejer ja gör....."prov" ,överklagan och detta lite hattiga inlägg!!!
NÄ.....
får nöja mig med ett ....HEJ DÅ!!!!

Jo en grej till....har inte rökt sen i torsdags.....bra va!!!!

1 kommentar:

Mormor sa...

Sluta röka fixar du!

PoK
Mamma