tisdag 20 januari 2009

Inte den bästa utav dagar....

Jaha....då har man spenderat cirka 7 timmar på bibblan!!!!
måste säga att det är jääääkligt mycket att läsa i denna lilla kursen!!!!
Som tur är finns det Talböcker....Ska läsa 3 olika böcker. Så jag lånade 2 talböcker och så läser jag 1, inte så tokigt!!
Så skulle jag då lägga över dessa fantastika böcker...Klaasikern, Doktor Glas av Hjalmar Söderberg och Agatha Christie´s Tretton vid borde, till min lilla rosa. (om det nu inte är tillåtet att göra så ber jag om ursäkt)
Men...det sket sig direkt!!!!!!!
Skulle ta ur Cd skivan Tretton vi bordet....när...SMACK!! Grattis Sandra.. Nu fick du två halva skivor till priset av en.
Skit va pinsamt...Hon som va så snäll på bibblan och lånade ut en "BLINDBOK" alltså en talbok för blinda som vi vanliga människor inte får låna egentligen.
Men det va okay ändå eftersom att jag skulle ha den till studier, så då kunde hon göra ett undantag och som tack för hjälpen sabbar jag den!!!!
SKIT OXÅ!!!!!
Ja....Jag får la ringa dom i morgon och erkänna min synd!

I morgon är det jobba igen och på torsdag är det Geometriprov som gäller!
Usch...2 av dom andra på kursen hade suttit i 4 timmar...4 TIMMAR...ha, det är ju inte klokt..Phu
Men nu är det snart slut på A kursen...bara det nationella kvar oxå förstås!!
B kursen började förra veckan och det känns än helt ok!!!
Nu alla ska jag lägga mig och lyssna på doktor glas.
PUSS

1 kommentar:

Anonym sa...

... en hemlis ....de brukar vara väldigt förstående på biblioteket ...jag lovar ... det var säkert en spricka på gång redan när du lånade ...