måndag 15 december 2008

Snabb fika


Här kommer en bild på min lilla fika jag tog idag innan matte kursen. När jag gick och strosade runt i väntan på bättre tider smet jag in i en ny affär där dom sålde jätte fina hello kitty & star wars saker till barnen. . Jag kunde inte motstå denna ursöta kitty "nalle" till lilla nosen. . Så hon kommer att få årets finaste paket. Jag älskar dessa affärer där dom lägger ner lite extra tid på krussiduller och annat myssel. Kanske får gå dit igen och köpa tröjan till lucas oxå. . Han hade nog blivit grymt glad. . Känner jag mig själv rätt så. . . Hade ju köpt klart till han, eller? Vi får se va tomten kommer med. . Hi hi . . Nu längtar jag till jul, det är så himla mysigt. . För er som undrar så blev det inget pepparkakshus i helgen, får klämma in det i veckan eller till helgen. Har väldigt mycket matte att räkna . Kursen skall vara klar 16/1 så nu är det nära. Fast det Känns inte så bra just nu. Får inte till det med grafer, prickar och skärningspungter ( ni ser, kan ju inte ens stava till det.) Skall sova nu så att jag kan räkna som en tok i morgon. Glömde ju nästan. . Lilla dottern har haft sitt lilla lusse firande idag. . Hon va så duktig och söt när hon stod där sjöng med sina små ljus i håret. Tog några kort med kameran så Skall försöka lägga in dom i morgon. . Om jag hinner. Skall jobba på kvällen efter skolan. Nä nu jäklar skall här sovas. . . Med den lilla mannen åter i sängen, mysigt.

Inga kommentarer: