måndag 8 december 2008

Måndag. . . Igen!


Jaha då har denna helgen oxå rusat iväg. . Har hunnit med mycket kul denna helgen...och tur är la det för nästa helg är Gubben G i Barcelona så då får jag vara hemma. nåväl åter till helgen.. Jobbade dubbel pass på fredagen innan det bar iväg till kba med flickorna. Det blev en rolig ute kväll med mycket folk och aningens förmycket alkohol inser man ju dagen efter då man summerar dom återstående pengarna... och det nattliga samtalet med en ex kollega som tydligen varat 1 timma. . Visst vet jag att jag ringt . . Men 1 timma känns långt. Skall ärligt erkänna att jag inte riktigt kommer ihåg alla detaljer kring samtalet. Ja ja vad gör det om 100 år.. . Nu blir det Ingen sprit förrän efter jul nu. . Även lördagen gick i nöjets tecken. Tv- spels kväll hos P Och B. Så nu är vi sålda. .Måste bara ha ett Wii. . Har nog aldrig garvat så som jag gjorde när gubben G och B spelade tennis. Ha ha.. så kul att se 2 vuxna män hoppa och veva så med armarna som dom gjorde. . Själv va jag inte så dålig heller...och bowlingen vann jag! Tjohoo! Söndagen blev lung och skön. . Jag och Lucas åkte kba ochgick på bio, vi såg på Madagaskar 2. Den va en höjdare tyckte Lucas och visst hade den sida sidor .
Gustav och Nea bakade lussekatter.
Senare kom Anti den lilla socker korven som hon kallade sig nu mera. . ( Hon är hög gravid och ska ha nu den 22e.) För att hämta ett skötbord. fikade lite och klämde på magen..mysigt!!
Nea har slutat med nappen i helgen. . Hon har varit jätte duktig! Mutan va att hon skulle få min mormors gamla dockskåp. Så nu är hon stora tjejen. . Hon är rolig, hon ville inte skicka napparna till tomten utan dom skulle slängas.( Får inte jag, skall ingen annan heller få). . Hi hi söt tjej. . Full av vilja. Nu skall jag räkna lite innan jag åker till skolan.
Det blev inget religon prov idag heller. . Otroligt nog har jag fått punka på bilen. . Den stackar läraren tror la att jag är helt kokko som aldrig kommer. Tjing och puss alla

Inga kommentarer: