torsdag 4 december 2008

Årets första lucia tåg


Måste säga att han va otroligt duktig. . Eller ja. . Alla söta barn va duktiga när dom sjöng i sitt söta lilla tåg. . . Efter den fina showen hade dom ordnat med olika stationer där man kunde köpa lussekatter glögg kaffe korv och massa olika pyssel som barnen gjort. .fanns även goa socker bomber att smaska på. Knäck och kola. . Perfa att ge barnen nu på kvälls kvisten. Rätt nöjd med att jag skulle ner och jobba direkt. Lucas hade ju mölat i sig ett antal knäck som han vann på dom små lotter han köpt. Alla pengar gick sen till klassen. Ett bra jobb där alla barnen hjälp till på sin lilla station. . Lucas va första saft upp hällare. Mycket nöjd med sitt jobb. Imorgon skall mitt gamla jobb åka till hemlig ort . . Och jag vill oxå det. Vi hade så satans kul förra året. . Hoppas dom får jul denna gången oxå. Själv funderar jag på att oxå dra en liten stats repa imorgon kväll. . Om jag orkar efter morgondagens dubbel pass. . Nej nu är det Natti natt. . Ska upp kl 6 imorgon. Puss alla

1 kommentar:

adadone sa...

Men så fin han är....det är alldeles för få stjärngossar i det här landet nu för tiden.
Hittade din blogg i morse kul....kram