onsdag 3 december 2008

En go grej!


Här en min allra goaste lilla katt. Han va så söt när han låg och sov på mattan. . Kände att jag bara va tvungen att bjuda på en liten bild. Kvällen avsnitt av husfruar va ju grymt. . Längtar redan till nästa tisdag. . . . Fy oxå. . Klockan är mycket som vanligt. Skulle ju sova bra i natt med tanke på att jag skall skriva religon prov imorgon. . Känner mig inte riktigt i fas för det. . Det är så många olika konstiga ord att komma ihåg. Ja ja. . Vi får la se hur det slutar. Har jag otur kan jag inte gå . . Lucas har hostat en del nu under kvällen. . Den där förkylningen dom talade om på önh förra veckan kommer la nu. . Det hade varit rätt skönt för då kanske det är därför han hör så ruttet nu! Ni kan ju förstå att det är illa när man inte ens hör GODIS. . Så med lite flax slipper han "sugrör". . Nä alla söta och goa, Natti måste jag säga nu. . Jo en sak till. . Hade bara 2 fel på matte provet och Rune va nöjd, så då är jag oxå det. God natt

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra jobbat!