tisdag 31 januari 2012

vad säga

Ibland undrar jag hur och om jag tänker. Ärligt, hur trode jag att jag skulle hinna med denna bloggen.. de va en eller två små vekor av lite mera tid!! å då jädrans dökja på detta!!! PUCKO jag vet!!
Jajaja.. går det så går det !!
Har skaffat oss en ny familjemedlem.. Tizze tazzen, Lilla Tazz! Hon e ju super söt! men de e inte lätt, hon äter ju inte katt mat, å det är ju som med ett litet barn som kommer bli bortskämt. Försökte HELA dagen med dom där små torrfoders Puffarna..å nej hon tittade inte ens på dem. Blötte dom lite med den där kattmjölken..icke!! försökte även "putta" in en i munen på henne!! Den kom ut igen ;) så efter K-mässan besöket då jag köpte en rea jack ;) tjohoo & Barnen tog hål i öronen så bar det av till Willys för att inhadla leverpastej & Skinka, för det gillar vår lilla Tazzis <3 så det ska hon ha!!
Näpp nu får jag baskene mej lägga mig.. bara snuffa upp lilla Tazzen med! som förmodligen ligger i Leneas sänglåda ihop med Barbie ;) haahha !! en sån lite sessa vi har!! TJO FLÖJT PÅ ER !!

Inga kommentarer: