måndag 9 januari 2012

tissel tassel

Hallå ja, jag är här!! någon där??
Funderar på om jag eventuellt skulle börja blogga igen. Nu när jag bara ska jobba lite, leller inget (svårt att tro men..) Då borde det ju finnas tid igen för denna lilla skriveri plats!!! De är ju trevligt i bloggvärlden!! Jo jag tro fanimej att jag ska försöka!! Va ju bara nån månadsen som jag skrev sist ;)
Just nu sitter jag i köket, vilket jag gjort det senaste året. på mitt arsle som har blivit 15 kg tyngre å 2 stl större!! Inte bra.. men nu är de slut & jag har i 1 vecka roat mig med LCHF och jag tro fanimej jag gått ner mellan 2-4 kg!! lite osäker på den förra vikten, prioriterade inte direkt att väga mig!! KONSTIGT ... men man man säga att jag ligger närmre förlossningsvikt än vid själva förlossningen ( om det nu funkar).. Så dax att göra nått åt det!! Nu skall även min sambo börja idag!!

Funderar på vad som hänt sen sist.. igentligen inte nått!! Jag pluggar å jobbar.. å det största som händer är på jobbet, men det får jag inte prata om pga sekretess!! Så de skuttar vi. Sambon har blivit 35 år & LillaC är färdig fröken om en vecka!! Heja henne <3
Och om jag ska bli färdig SSK så bör jag nog sluta skriva och plugga den här tråkiga plikt & kosekvensetiken!!

Syns snart igen ;).......... ( Hoppas Jag)

2 kommentarer:

Birgitta sa...

heja på!!!

Emelie sa...

Ja är här jag är här ;) / Slemelie :D:D