onsdag 11 januari 2012

otroligt

Idag har jag för första gången på närmare 100 år gått en promenad.. en LÅNG promenad, i nya skor som INTE gav skoskav!! de är helt otroligt ;) DE va så fantastiskt.. solen lyste och de blåste lite lagom från havet! Jag blev på så gott humör så jag gick extra långt!! gick 7.8 km på 1H 12 min.. Blev lite förvånad, trode den rundan va längre!!! jaja.. skönt att ha gjort de.. men nu kan man säga att de känns lite seg i kroppen!!
Men visst är det typiskt att när man är ute och går, alltid skall möta nån jävels om e hurtigare. .. idag mötte jag ju givet en, en sådan där jäkla hurtis som förstör mitt goda humör med sina nästintill springande gång!! Helvete oxå!! Jag undrar om det är någon som tänker så om mig när jag kommer!!Jag kanske inte små springer men visst håller jag ett tjusigt tempo o framför allt så har jag ""piffiga" kläder som ser "proffsiga" ut.. hahahaha... (knäppt men sant)!! ja ja.. de viktigaste är att jag överlevde ;)
Ska googla lite på detta med tooning skor! har köpt ett par från Puma, ska ju ge sååå snygg rumpa!! ja ska kolla de nu.. se om jag är blåst eller inte!!

Inga kommentarer: