tisdag 10 januari 2012

Hihiii

De va ju härligt att se att de fanns söta människor som va med på noterna här på skrutt bloggen ;)
Så som tack för kommentarerna bjuder vi på ett inlägg idag oxå!! De va la inte dåligt. Risken är väl även att jag gör det pga TOTAL stopp i skallen. Sitter på bibban, nere i källaren!! Eller.. I den djupaste fängelsehålan (Sagt av Jocke med kniven, PIPPI) Där försöker jag att skriva ihop ett arbete om ETIK. De är inte de lättaste.. för va fanken är rätt.. eller för den delen fel!! de beror ju på vem & vad det hela rör sig om!! Huva.. Sen kan man ju inte bara skriva!! Det skall ju refereras oxå..enligt APA !! Ja ni förstår!!
Så nu sitter jag här, köpt en god kopp kaffe som belöning och skall nu skaka ihop de sista i denna lilla uppgift!! Vi har en bok att gå efter..men den är enligt mig helt kass!! har läst i 2 st andra.. MYCKET bättre!! så nu är alla referat som jag tagit från andra böcker!! INTE den vi ska ha!! så nu måste jag läsa i den så jag kan hitta nått vettigt att ta med från den oxå!!
Blä bluttan blurrr. Så Lycka te!! - Tack tack <3
Hade jag haft någon koll på hur de skulle gå te att blogga från telefonen så kunde ni fått se en bild på alla papper & böcker som ligger här!! FRUKTANSVÄRT ..
Jaja. Nu kan jag inte maska mera!! ska ju hämta barnen oxå.. Om 2 timmar!! hinner aldrig. (dolly I need You)

Inga kommentarer: