torsdag 20 januari 2011

på måndag..

Ja då hoppas vi att de ringer i telefonen!!
Ska bli så spännande..kommer väl att käka upp mina fingra de närmsta 3 veckorna som man kan få vänta..
Måste tyvärr medela er mina trogna läsare att jag nog har missuppfattat den lilla tjejen i Dalarna, Jag är på 2.a plats, inte 1.a som jag trott!! fast de känns väl som att de inte är så noga...första eller andra.
Jag talade med hon som är annsvarig för första kursen, hon berättade att alla reserver kan vara me i undervisnigen den första 3 veckorna. Så även om jag inte kommer in får jag pröva på det i 3 veckor...Fast in,de ska jag. Hon tyckte oxå att jag skulle förbereda mig på att åka. Om det blir så att jag måste åka, har jag 2 brn att aktionera ut till den som vill ha dom ;) Gustav ska till fjällen, va han nu ska göra där?? han som inte gillar att åka skidor och kall snö osv..de är dom där skogsdårarna som lurar han!! jaja, de löser sig :) men det är lite mycket just den veckan. Hoppas man inte behöver åka upp, att dom ringer på Onsdagen och att de då inte är någon idé att åka dit liksom ;) jaja vi får se!!
Så ni som håller tummarna..snart är er väntan över ;) hahaha..

1 kommentar:

Ami sa...

hur går det med allt...?