torsdag 13 januari 2011

nr 1

Tjobidooo..nu ligger jag först i reservkön!! så jäkla nära nu :) LYCKA.. Hoppas jag för vem vet hur det slutar, bara föra att jag kommer in behöver det ju inte bli bra. Jag kanske inte får byta sen, då e det kört!!! men de tänker vi inte på nu. Nu har mina böcker kommit in på Adlibris igen...vill såå gärna köpa dom, NU NU NU.. Fast en normal människa kanske inte lägger så mycket pengar inna dom vet att dom kommit in..eller?? Jag kan jiu köpa dom och sedan retunera dom om jag inte kommer in.. får genast kolla hemsidan och se va det står om returrätt. Hoppas det står 1 månad, då slår jag till ;) ...ska gensat kolla. hej dååååå

4 kommentarer:

Monica sa...

Hej Stumpan!

Nu är det din tur, vi håller eller hela Hindås håller tummarna för att detta skall gå vägen.

Pok
Mamma

Monica sa...

Hej Stumpan!
Hela Hindås håller alla tummar och allt som går att håll.
Hoppas verkligen att detta kommer att gå vägen. Det är din tur nu!

Pok
Mamma

Birgitta sa...

snart kan vi inte bärja oss ... tummarna är alldeles blå .. undra på att Alvin får svamp ...

Anonym sa...

Hur länge måste vi hålla tummarna?Säg till de där som bestämmer att vi snart inte kan sköta våra jobb för att vi inte kan använda hela händerna.Tummarna är obrukbara.
Kram Aja