torsdag 6 januari 2011

DALARNA...here i come :)

...kanske i allafall. Pratade med en kvinna på skolan i går och hon menade på att jag teoretiskt sett borde komma in, fast hon kunde ju inte lova mig. ...det är 40st intagna i min urvlasgrupp!! några har redan tacka nej!! Jag blir så satans glad..nu hoppas vi bara att det löser sig med alt runtom!!! jobb, barn & osv. Sen kommer ju problemet med att jag måste få byta studieort efter första terminen. Kan ju inte göra min praktik i Dalarna..lite långt bort.. dyr blir det oxå!! hotell i 3 veckor ;) hade ju varit väldigt skönt, men kanske inte rimligt ;)

Nu ska jag snar åka till jobbet...som jg tycker flyter på fint!!! Ska idag till Kba med en utav brukarna.. vi ska bowla!! snacka om toppen jobb ;)

TJohej...

3 kommentarer:

sticksIDAn sa...

Lycka till!
Tråkigt ni inte kunde vara med på Annandagen.
Kram

Birgitta sa...

du borde skriva filmmanus .. du kan verkligen konsten att hålla spänningen uppe !!!
vi håller tummarna så de vitnar ..

Anonym sa...

Håller tummarna stenhårt.Håll ut!!
Kram Aja