lördag 1 januari 2011

FÖRSTA

Jaha då va första dagen på året & på jobbet gjord. I morgon blir det dag två!! spännande. Tycker att de nya jobbet känns roligt..har idag jobbat med en trivsam tjej, men eftersom jag i februari ska byta schema igen tydligen så kommer vi inte jobba samma helg.. tråkigt som synden tycker jag. Vi hade ju så kuligt :( Kan inte säga mer om de nya jobbet än..roligt eller inte???? de återstår att se..
Igår firade jag och mannen in de nya året i ensamheten, förutom en sväng till grannarna G&G så satt vi i soffan och bara gjorde, INGET. vilket va skönt, hör å häpna!! Man har la blivit för gammel ;)
Sitter faktiskt just nu och funderar på om man skulle skutta ner i sängen!! är lite nervös inför morgondagens jobb, som kommer att bli en utmaning då jag ska jobba med R. R är den som ibland kan stöka te det...och då vanligt vis och nästan alltid på söndagar ... INTE BRA!!! jag håller tummarna för mig själv:)

Ja just de...V.4 börjar skolan. ( om jag kommer in) så fram till V.7 kan jag bli "in ringd"...så nu kan jag tok hoppas på det bästa och leva i ett hopp & tro om att jag denna gången kommer in!!

TACK TACK & GOD NATT.........

Inga kommentarer: